blog-Atriatech

مقالات و اخبار

  1. خانه
  2. مطالب
ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیل از زمان معرفی اینترنت به جهان تبدیل به یک ابزار ضروری در کسب و کارها شده است. با این حال برخی شرکت ها  که از طریق ارسال  ایمیل های تبلیغاتی زیاد و اسپم  که برای ما میفرستند پست الکترونیک ما را پر کرده اند  . این ایمیل ها واقعا بد و نفرت انگیز هستند که هیچ توجهی به آنها نمی کنیم.

اطلاعات بیشتر
بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از طریق کانال‌های دیجیتال چه آنلاین و چه غیرآنلاین انجام می‌شود. در این روش، از تمامی ظرفیت‌ها و کانال‌های ممکن و موجود در دنیای دیجیتال استفاده می‌شود تا اطلاعات به مشتری یا مصرف‌کننده رسانده شود. پس اگر دقت بفرمایید، بازاریابی دیجتال محدود به اینترنت و یا رسانه‌های الکترونیکی نیست

اطلاعات بیشتر
svg چیست و چرا از آن استفاده میکنیم ؟

svg چیست و چرا از آن استفاده میکنیم ؟

این یکی از رویاهای ما به عنوان طراح سایت است که بتوانیم تصاویری داشته باشیم که به هر اندازه که بخواهیم بزرگشان کنیم و کیفیتشان از بین نرود. به لطف SVG این رویا خیلی وقت پیش به واقعیت پیوسته است اما وجود مرورگرهای زغال سنگی ما را از استفاده از چنین موهبتی دور نگه می داشت. اما خوشبختانه امروزه می توان از این نعمت بهره برد.

اطلاعات بیشتر
الگوریتم های جستجو ی گوگل

الگوریتم های جستجو ی گوگل

 در یک تعریف عمومی به مجموعه ای از دستور العمل ها و فرمول هایی که با زبان رسا و دقیق به همراه جزئیات لازم و به صورت مرحله به مرحله به گونه اجرا شده باشند که هدف خاصی را دنبال کنند و شروع و پایان آنها نیز مشخص باشد، الگوریتم گفته میشود.

اطلاعات بیشتر
بلک سئو چیست ؟

بلک سئو چیست ؟

سئو بلک هت Black Hat Seo : سئو بلک هت Black Hat Seo عملی است که با آن رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو از طریق نقض کردن قوانین بالا می برند

اطلاعات بیشتر
API چیست و چه کاربردی دارد

API چیست و چه کاربردی دارد

API مخفف چیست؟ API به معنی رابط کاربردی برنامه نویسی یا Application Programming Interface و همچنین جنبه اساسی تشکیل وب 2 است. اما واقعا API چیست؟ ما در این مطلب به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت.

اطلاعات بیشتر
10 نکته طلایی درباره ی استراتژی محتوا

10 نکته طلایی درباره ی استراتژی محتوا

استراتژی محتوا یک نظم انسانی نسبتا جدید در فضای دیجیتال است. این موضوع در رابطه ی مستقیم  با مفاهیم تجربه کاربر (UX)، طراحی رابط، توسعه وب،  SEO، بازاریابی محتوا، روابط عمومی و بازاریابی سنتی «آفلاین» است.این مقاله برخی از مفاهیم پیشرو در استراتژی محتوا برای وب را مطرح می کند و به شما می آموزد چگونه با رشته های همه طرازش سازگار است . هر فردی در فضای دیجیتال به ویژه استراتژیست های جدید محتوا باید قبل از شروع به کار خود باید بیاموزد که استراتژی محتوا چیست .

اطلاعات بیشتر
آنالیز نقطه به نقطه وب سایت برای بهینه سازی بهتر

آنالیز نقطه به نقطه وب سایت برای بهینه سازی بهتر

داده ها ، اعتبار فروشدگان آنلاین هستند. اگر شما یک سئو کار یا بازاریاب دیجیتال هستید دقیقا میدانید منظور از این حرف چیست . شما در یک دریا از داده ها ، اعداد، نمودار خط، نمودار نوار، نمودار پای، نمودار، درصد، نسبت، تجزیه و تحلیل، ت و هر ترکیبی که قابل اندازه گیزی باشد، زندگی می کنید

اطلاعات بیشتر
بهینه سازی سایت در گوگل و اهمیت آن برای همه وبسایت ها

بهینه سازی سایت در گوگل و اهمیت آن برای همه وبسایت ها

همان طور که می دانیم بهترین راه برای افزایش رتبه در گوگل بعد از طراحی سایت خود افزایش محتوای سایت با مطالب ناب و جدید است ولی همین مطالب را باید به چه صورت در سایت انتشار دهیم خود یک مقوله ی جدا می باشد

اطلاعات بیشتر